Wednesday, 4 June 2014

Musim Berbunga

Rajin plak pokok bunga ros ni berbunga...xpernah putus bunganya silih ganti...alhamdulillah
kembang harum satu laman...teringat kat idea Diana KBB...simpan buat ais kiub nanti bila2 boleh guna...best










Budak tenit ni pun sama la nak menumpang...tiap2 ari duk pujuk ibu nak petik bunga tu...hmmmm...ambik yg dh season je tau anak...yg baru2 tu xboleh petik...sayang 







yang ni plak ibu nak memperkenalkan keluarga baru lam family bunga kat laman ibu ni...kuning-kuning diraja bunga tahi ayam...jarang jumpa, bila dh jumpa xlepas peluang....nak nak jugak...








dan yg ni plak xyah sebutlah...mesti semua tau dah...saje simpan bunga dia tuk hasilkan biji benih...pokok sedia ada tu dh mcm xberapa gebu dah...









HEPI SCHOOL HOLIDAY....

4 comments:

  1. Kan geram semua nya berbunga-bunga...nanti nak tanam gak la

    ReplyDelete
  2. ju ni boleh buat botanical garden...pastu jual..awesomw

    ReplyDelete
  3. Seronok tengok si comel-comel happy dengan ibunya ros.
    Saya sebab hero , Si Rayyan selalu jadi mangsa model ibunya hehehe....nasib muka jambu.

    ReplyDelete
  4. itulah...penyuntik semangat nak tanam banyak2 lagi...

    ReplyDelete